Dag 4: Vamos!

22 januari 2019 - Cat Ba Island, Vietnam

Het uitgaan hakte er vooral bij de jongens goed in, toch kregen we ze om half 10 wel uit bed. Alleen moesten ze nog douchen (zucht) dus duurde het even voordat we konden ontbijten. Scooters geregeld bij het hostel en we konden op weg. Vamos!

Crew on tour

Eerste stop was het Cannon Fort op de heuvel. Episch uitzicht over Ha Long Bay en daar moesten natuurlijk foto’s gemaakt worden en met de drone gevlogen worden. Daarna nog even rondgekeken en geluncht met denk ik wel het beste uitzicht van het eiland.

Vakantiegevoel!Boys and their toys...

Vervolgens lekker hard met de scooter over het eiland crossen, langs de kust en naar het National Park. Daar waren we vrij laat maar er was nog wel tijd om de berg op te gaan. Keihard doorgelopen en bijna recht omhoog de berg op; ofwel rode en bezwete hoofden en helemaal stuk. Maar wat was dat het waard.

Natuur uitgestrekt aan alle kanten. Heuvels en rotsen met allerlei bomen en planten. Rotspartijen in de verte, de een nog hoger dan de ander, verstopt in de lage bewolking. De zon die langzaam onder gaat en alles oranje en roze kleurt. En dit alles met geweldig leuke mensen. Ik ben een bofkont :)

Uitzicht op het National ParkZonsondergang

We waren natuurlijk nooit om de geplande half 6 terug (toen sloot het park, oeps) maar na 6 uur toen het donker was. Naar beneden was dus wel wat spannend, net als in het donker terugrijden met de scooters. Bijna een kat aangereden met Liam maar het ging precies goed. Oeps :)

Het was behoorlijk koud de scooter, zeker voor de jongens die het stuur in de volle wind moesten vasthouden. Daarom gauw een hapje gegeten bij The Bigman (de club van de vorige avond) en de boottocht van morgen geboekt. Iedereen was helemaal kapot van de drukke dag en viel tijdens het chillen op de kamer zo in slaap. Op naar de volgende drukke dag!