Dag 3: Crew on tour

21 januari 2019 - Cat Ba Town (cat Ba Island), Vietnam

Na lekker te hebben uitgeslapen kwam om 12 uur de bus ons halen voor de reis naar Cat Ba. Tassen achterin en gaan!

Bus

De busreis duurde zo’n 4 uur en dat was inclusief een kort tripje met de veerboot. Alles was bewolkt en grijs, het uitzicht niet heel bijzonder, maar het gezelschap was fantastisch. Praten over onzin en gekkigheid, maar ook hele serieuze onderwerpen en dicussies.

Aangekomen in Cat Ba zijn we wat gaan drinken in een café zodat we gelijk een hostel konden vinden. Voor slechts €2 liggen we op een kamer met eigen badkamer en kluisjes. Wel weer dunne matrasjes en plank in plaats van lattenbodem, maar daar wen je aan. En plus: een massage kost hier nog geen tien euro, dus dan lost het zichzelf wel op. :)

Vervolgens moest er gegeten worden en dat werd de Oasis Bar waar we al wat hadden gedronken. Ook Hanna en Katja (twee Oostenrijkse meiden die we kenden van het vorige hostel) sloten aan voor “hotpot”, een soort van Vietnamese fondue. Vlees of vis in een pan kokende bouillon op tafel gooien, noedels erbij en eten. Na het eten nog wat gedronken en naar The Big Man Club voor een klein dansje en drankje.

1. Carla:
    21 januari 2019
    Leuke gordijntjes in de bus! Gezellig om je belevenissen te lezen en te zien. Veel plezier!
  2. Riet van Schie-Eichhorn:
    21 januari 2019
    zo dus uitgerust op stap vandaag.
  3. Roger:
    21 januari 2019
    Zo te zien liggen de tassen voorin de bus.
  4. Oma koenen:
    23 januari 2019
    heel leuk om je te kunnen volgen!