Dag 32: Legendarisch

20 februari 2019 - Mui Ne, Vietnam

Ook al is het bedje prima, slapen na acht uur is erg lastig. Om half negen ingesmeerd en vast bikini aangedaan, daarna naar het restaurant voor een lekker ontbijtje. Marisa gaat vandaag door naar Da Lat dus laatste uurtjes samen en daarna dus weer op zoek naar een nieuw maatje. Beetje bij het zwembad gehangen tot haar bus van half 1, gezellig bij de grote weg uitgezwaaid. Klikt erg goed dus misschien dat we elkaar in de toekomst nog een keer zien, maar dat weet je nooit met de mensen die je hier ontmoet.

Hostel chaos

(Onderste bedje is van mij)

Het was zo belachelijk warm vandaag, ik dacht dat het niet erger kon dan gisteren maar blijkbaar wel. In de zon of zelfs schaduw was het verschrikkelijk dus met een groepje in het zwembad gelegen tot een uur of twee. Leuke gasten uit Engeland en een meisje uit Duitsland wat hier een maand in het hostel werkt. Daarna wat gegeten en in de zon gezeten met Joe, een Britse jongen die ik al een paar keer eerder tegen ben gekomen in verschillende steden.

Iedere dag is er om vijf uur een kussengevecht in het zwembad. Gisteren gekeken hoe het er aan toe ging maar stiekem wilde ik ook wel meedoen. De jongens die ik in de ochtend sprak dachten wel dat ik het wel goed zou doen dus opgegeven bij de staf. Waar ze gisteren jongens en meiden scheidden van elkaar ging vandaag dus alles door elkaar. Oeps...

Blijkbaar kan ik toch wel wat. Scouting worstelspellen en vier keer per week trainen in de sportschool helpt dus toch wel. Toen ik de eerste wedstrijd won was de verbazing groot, maar toen ik ook de tweede, derde en vierde wedstrijd won was ik de publieksfavoriet. Haha een meisje wat even vier jongens van die balk af mept en worstelt. De jongens waren niet erg blij en geloof dat ze iets in hun mannelijkheid waren aangetast. De finale was echter eigenlijk onmogelijk. Een grote gespierde Rus en ik was kapot moe van de vorige vier wedstrijden. Helaas verloren maar toch best lang volgehouden en het hele publiek was alleen mij aan het aanmoedigen. Winnen was echt episch geweest, maar door alleen deze vier al te winnen werd ik een legende.

(Foto/filmpje komt later)

Samen met Joe een restaurantje gezocht en weer tofu met tomatensaus gegeten. Zo simpel maar zó lekker. Daarna in het hostel nog een paar drankjes gedaan en gekletst. Nog nooit zo veel high fives en knuffels gehad haha, goed dat ik morgen weg ga want ik geloof dat ze een beetje bang voor mij zijn geworden... ;)