Dag 31: Kleurtje kweken

18 februari 2019 - Mui Ne, Vietnam

Vanochtend werd ik al om acht uur wakker en na een halfuur woelen ben ik er toch maar uit gegaan, wilde toch niet te laat opstaan om een goed bedje te kunnen regelen bij het zwembad. Dus samen met Marisa naar de bar voor een lekker ontbijtje en natuurlijk ijskoffie.

Zwembad life

Verder gewoon absoluut niks anders gedaan dan ronddobberen, zonnen, lezen, kletsen en genieten. Er is hier niet veel anders te doen in de omgeving en het is gewoon echt heel fijn om in de zon te liggen. Wel was er om vijf uur het dagelijkse zwembad-kussengevecht. Dat betekent een paal boven het zwembad en dan twee personen die elkaar van die paal proberen te meppen met een nat kussen. Hilariteit gegarandeerd en goed leedvermaak.

Kussengevecht (1)Kussengevecht (2)

Om de dag compleet te maken nog een lekkere massage en gezichtsbehandeling voor het eten. Mmmm, ik kom helemaal schoon en ontspannen terug volgende week. Al was ze niet altijd even vriendelijk met de massage.

Daarna gegeten bij de “food court” zoals aangeraden door een staflid van het hostel. Allerlei kleine tentjes rondom een plein met tafeltjes. Indiaas, Chinees, Vietnamees, Italiaans, Mexicaans, barbecue, wijn, bier, toetjes: alles stond er. Wat Indiase en Mexicaanse dingen besteld voor de afwisseling en heeeeeelijk gegeten. Zo vol, maar zo lekker! Rollend (letterlijk en figuurlijk, want je moest er met een taxi heen) terug naar het hostel.

Tafel vol etenFood court

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Riet van Schie-Eichhorn:
    18 februari 2019
    een echte luie vakantiedag eten volop. Je zal al die variatie nog missen en de rijst.
  2. Opa:
    18 februari 2019
    Wat zal dat tegenvallen als je er weer tegen aan moet, alhoewel.......bij die gemeenten weet ik het zo net niet. Geniet er nog maar even van.
  3. Erna:
    20 februari 2019
    Ook wel lekker zo'n dagje!