Dag 24: Tot ziens Hoi An!

12 februari 2019 - Hue, Vietnam

Liefde terug

Hoe fantastisch Hoi An ook was, het is tijd om verder te gaan. De hele ochtend had ik nog de tijd voor een goede shopsessie, en daar heb ik ook goed gebruik van gemaakt. Een mooie leren tas gescoord en wat kleine dingen. Ook nog een heerlijke kokos-koffie gedronken bij een goede koffiezaak. Mmmmm.

Kokos koffie!

Daarna was het helaas tijd om te gaan, dus in het hostel gewacht op de bus. Moest dus eerst met een scooter naar de bus toe, altijd bijzonder hoe veel die Vietnamezen op een scooter mee kunnen nemen. Haha.

Uitzicht in de bus

Geen bijzondere dingen tijdens de busreis en in Hué werd ik er weer lekker vriendelijk uitgeknikkerd. Het hostel was meer een homestay en de eigenaren moesten geloof ik nog een beetje opwarmen qua hartelijkheid maar het bed is prima. Gedouched, hapje in de stad gehaald en bus voor morgen geboekt. Ik kwam nog een leuk winkeltje tegen en daar kwam ik weer iets typisch Aziatisch tegen: schoenen uit doen. Dat doe je vaak bij het binnengaan bij een huis of slaapbus, maar hier in dit winkeltje dus ook. Lekker op je blote voeten door de winkel, zie je het al voor je dat we dat bij de Hema gaan introduceren? Hahahaha.

Typisch Aziatisch

1. Ella:
    12 februari 2019
    Konden ze in de winkel wel je mooi gepedicuurde voetjes zien
  2. Riet van Schie-Eichhorn:
    12 februari 2019
    de temperatuur is daar wel aangenamer voor blote voeten, maar toch???